Nowe lampki trafią w gusta zarówno wielbicieli spokojnych przejażdżek po mieście, jak i pasjonatów off-roadowych wycieczek. Zwracają uwagę wysokimi parametrami technicznymi, designem najwyższej próby i gwarancję komfortu nocnej jazdy.
Projektując nowe lampki, wzorowaliśmy się na najlepszych cechach naszych flagowych konstrukcji i przenieśliśmy je na nowy poziom. To wciąż solidny, niezawodny Mactronic, ale w bardzo nowoczesnym wydaniu - mówi Cyprian Lemiech, ekspert ds. oświetlenia w firmie Mactronic.
Znamy już specyfikację czterech lampek z nowej serii.
Solis - kompleksowe rozwiązanie
Dwie z nich wchodzą w skład zestawu Solis, czyli oświetlenia na przód i tył roweru. Lampki LED o mocy 150 lumenów w wariancie na kierownicę i 7 lumenów w wersji pod siodełko, są bardzo poręczne, stylowe i świetnie prezentują się na rowerach szosowych. Lampka przednia oferuje 4 tryby świecenia: 100%, 66%, 33% oraz migający. Tylna to 100% mocy lub funkcja migania. Uwagę zwraca niewielka waga lampek - razem ważą zaledwie 83 gramy, co ucieszy amatorów zbijania ciężaru roweru. Ponadto zestaw Solis oferuje wskaźnik poziomu baterii, ładowanie bezpośrednio z USB, łatwy montaż i demontaż oraz możliwość instalacji tylnej lampki na różnych elementach ramy.
Voyager - dla odważnych
Kolejną nowością jest model Voyager. Wyglądem nawiązujący do poprzednich konstrukcji, jak Noise 01 i 02, świeci z mocą 200 lumenów. Taką jasność zapewnia wysokiej jakości dioda Cree XP-L. Ta lampka dedykowana jest wielbicielom jazdy po bezdrożach i sportowych rajdów po górach. Ładowana z USB i zasilana akumulatorem litowo-jonowym, oferuje 3 tryby pracy: 100%, 50% i migający. Dodatkowo jest odporna nawet na najbardziej ulewny deszcz. Waży 150 gram i może być montowana na kierownice o średnicy od 25,4 do 31,8 milimetra.
Red Edge - jazda bez trzymanki
Ostatnia z nowych lampek to Red Edge - wodoodporna, designerska i nowoczesna konstrukcja do montażu pod siodełkiem i nie tylko. Świecąca z mocą 3 lumenów, zapewnia tryb pracy 100%, 60% i migający, a nowoczesne rozwiązania inżynieryjne czynią z niej produkt jedyny w swoim rodzaju. Zapewnia kąt świecenia 300 stopni(!), dużą intensywność światła, bardzo dobrą widoczność rowerzysty oraz łatwość montażu i demontażu. Ze względu na swój uniwersalny charakter nadaje się zarówno do stosowania podczas jazdy po asfalcie, jak i szalonych rajdów po stromych zboczach. Dodatkowe cechy, jak 30 gramów wagi, uniwersalność montażu oraz długi czas pracy sprawiają, że to doskonały wybór jednakowo dla profesjonalnych i amatorskich kolarzy.
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą!