Rowery sportowe Kross

Marka Kross z nową strategią na rynki europejskie

Newsy ze świata Informacja prasowa

Największa polska firma rowerowa Kross przyjęła nowe cele w związku z dalszą ekspansją zagraniczną. Strategia rozwoju marki oparta jest o większe zaangażowanie środków na najlepiej rokujących rynkach i umacnianie pozycji Kross w Europie. W związku z tym podjęta została decyzja o wycofaniu marki z międzynarodowych targów rowerowych Eurobike.

Po wnikliwej analizie wdrażanej strategii rozwoju, przedsiębiorstwo zdecydowało o alokacji środków finansowych na lokalnych rynkach, cieszących się największym potencjałem. Firma obecnie rozważa zaangażowanie się w wydarzenia branżowe w innych krajach Europy, gdzie przy wsparciu dystrybutorów, Kross sukcesywnie buduje swoją pozycję na rynku. Obserwowany przez zarząd coraz większy zwrot z inwestycji w innych państwach Starego Kontynentu naprawa optymizmem i stanowi ważny argument za dalszym rozwijaniem sieci sprzedaży Kross poza granicami Polski.

Marka Kross była obecna na wydarzeniu w Niemczech od wielu lat, a sam Eurobike był dla firmy sposobem na zaakcentowanie obecności firmy na rynku europejskim.Firma z Przasnysza jest liderem rynku rowerowego w Polsce i cieszy się największą rozpoznawalnością wśród marek według badania Instytutu IPC z marca 2016 roku. Produkty Kross dostępne są w 42 krajach na całym świecie, a przychody z eksportu sięgają 30%. Przedsiębiorstwo co roku inwestuje miliony w badania, a projektowaniem topowych rowerów zajmuje się dedykowany zespół Research&Development. Kross znany jest również ze wspierania inicjatyw, których celem jest rozwój polskiego kolarstwa – od własnej drużyny fabrycznej Kross Racing Team z Mają Włoszczowską na czele, przez budowę ścieżek Suliwoods na Dolnym Śląsku, na Huzar Bike Academy kończąc.

Logo wydawcy

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu. Bądź pierwszą osobą!

Napisz nowy komentarz

Najnowsze wpisy

Brak dostępnych aktualności.